img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, January 16, 2012

:p

Auww cak!
Sudah mahu masuk minggu ke 39 :p Masih belum ada tanda-tanda besar nak bersalin pun. Tanda-tanda mcm sakit perut memulas-mulas, asyik nak kencing.berak, sakit celah kangkang, and so on tu adalah. Tu tanda normal je la kan. Air ketuban or lendir darah yg banyak belum lagi. Hihi. Bila lah agaknya ^_^

Doktor cakap kan, aku ni akan terdeliver awal, tapi ni takde pun? Doktor tipu eh :p Haha takdela hebat mana doktor tu :p Tapi, better la keluar before CNY, sebab kalau lepastu takmau keluar jugak si  kenit ni, kena induced jugak la. Haih! Eh tapi, kalau keluar next week senang sikit, cuti kan? Wan pun dah apply cuti lepas raya cina tu. Ahh gasak lah, keluar jela anytime yang awak nak eh kanak-kanak :p

Btw, atas kesedaran im going to deliver bebila pun, maka barang-barang dah siap masuk beg. Haha tapi baru baju-baju kenit je. Barang-barang aku belum lagi. Sgt malas, plus kalau boleh takmo bawak beg besar-besar. Nak meminimaliskan barang-barang tu ha, adoilah malasnya. Kang bawak semua, macam over lak :p Takpela, by hook or by crook, sebelum hujung minggu nanti kasi settle kemas. Duduk rumah  je mengangkang, nak kemas beg hospital pun malaass :p Kihkih.


Hmm, selalu terfikir-fikir anak aku nanti mcm mana la rupanya, comel ke tak.. Kahkah. Sebab kan, sejak-sejak akhir ni, aku rasa mcm tak behave je, mulut macam takde insuran :s Tengok tv ke, tengok anak orang tak comel, main selumber je cakap eleh tak comel pun, kahkahkah! Jahat gila :/ Haha, tapi baby semua comel je kan ^_^


Hm.


Aku rasa aku dah bokleh terima dgn seredha-redhanya kenit adalah gegirl :p Bukanla maksudnya sebelum ni aku taksuka ke apa, tapi dari awal lagi aku dapat rasakan anak aku ni boy.. kan orang cakap instinct emak-emak selalu tepat. tu yg bila 1st time dapat tahu girl, teurs muka mcm tak happy. HAHAHA. Tapi now, okay je. Lelaki ke perempuan ke.. tak kisah, yg penting sihat. Plus, aku dah boleh mengimaginekan nanti anak aku jalan terkedek-kedek pakai skirt dress segala. Wiwiwiittt~ :p So cute lah anak mami ni... Ahak ahak ahak.

No comments:

.