img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, January 4, 2012

Lalalala~

Bilaaa la nak beranak ni.. pinggang dah sakit-sakit, perut dah memulas-mulas, asyik nak terberak, nak terkentut, celah kangkang pun dah sakit, jalan kengkang, perut rasa nak jatuh ke bawah je.. Orang kata perut dah turun and berasa ringan sebelum nak bersalin kan? Tapi aku rasa makin berat je. Hahahaaha. Sekarang ni baru aku terasa sangat-sangat kelembikkan. Tapi kalau nak keluar, biarlah time CNY nanti.. senang sikit. Wan boleh cuti direct seminggu ke apa kan. Hahahaha.


Doktor cakap perut aku kecik, baby aku kecik, eh tak tak, dia tak cakap baby aku kecik, dia cakap just nice. Sepanjang aku pregnant ni, aku tak pernah kot pakai baju mengandung. Hahaha. Knowing me, aku kan tak reti pakai dress :'( Plus, baju-baju materity mahal lah kan? Tak worth it untuk aku beli sebab baju-baju aku semuanya still muat. Baju saiz S pun muat lagi. Cuma seluar je la, banyak yg tak muat. Muat tu muat, tapi tak selesa, and aku takut baby terkepit. So better takyah pakai. Baju kurung lak, semua muat je. Kalau pakai baju kurung, tak nampak mcm mengandung pun. So kalau nak perut tu nampak, kena pakai baju yang jenis strechtable tu ha.. jenis melekat kat badan. Haha. Tapi dah nampak mcm nangka dibalut. Huhu.


Rasa mcm nak ajak Wan pergi Ikea lah minggu ni, nak makan meatball tu.. Bukan mengidam pun, tapi mcm nak. Haha mcm lah lepas beranak nanti Ikea tutup :p Tapi taktahu lagi, kot Wan ada hal apa ke kan.  Ha, lagi satu, aku tak pernah kot mengidam sampai berminggu-minggu tak dapat lepastu nak sentap. Jenis aku, kalau aku nak... memang terasa gila kat tekak ni.. tapi kalau tak dapat, the next day aku dah okay dah. Haha. Tu bukan mengidam, tu mengadew-ngadew. Tu la aku cakap aku ni simple and senang. Sangat beruntung sape dapat aku jadi bini dia. HAHAHAHAHA *pitam*



Mahu ini lah :p

3 comments:

Mimy Hamid said...

eh simptom sama la..perut memulas ..sakit pinggang , sakit bontot...nak dekat dekat ni memacam...

amal said...

nak dekat dah kot tu..

Kami said...

same la nurul... sy pon rase yg same mcm nurul rase.. cume kuatkan semangat drive pegi keje dll.. due date kite hampir2.. sy 25/1.. nurul 28/1.. all the best.. perasaan makin cuak.. huhu

.