img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, March 7, 2012

22 tahun.

Selamat Hari Jadi untuk diri sendiri. Haha, takde kerja ucap untuk diri sendiri. Lantak, aku punya suka la kan :p Handpone bertalu msj masuk, rasa mcm nak off je. Haha bajet pemes pulak :p Tapi semua aku tak reply pun, takde mood o.o Huahua. Eh dapat free call lah, boleh la tepon skandel-skandel. Hahaha. Rindu kengkawan semua. Esok la aku mulakan operasi mengkol semua orang :p


Teringin la nak makan cake aiskrim ;/ Tapi bila dah dekat Selayang ni, banyak pulak pantang larang. Tu tak boleh makan, ni tak boleh. Huh! Takpelaaa redha jela. Padahal dah nak dekat 44 hari. Makan malam tak boleh nanti buncit, mandi kena awal, kaki kena lurus, tidur bantal tinggi, wajib berbengkung and bla bla bla. Baru la aku rasa perasaan berpantang yang sebenar. :s Haha. Tapi tak kisahla, itu semua untuk kebaikan masa depan jugak. Yela, sebulan sebelum ni takde sape uruskan aku, semua buat sendiri. Lani dah nak habis 44 hari, baru stat nak berpantang dgn betul, kononnya. Lagipun, aku macam kena bentan. Ada salah makan dulu tu. Luka jahitan tu bengkak. Sakit balik :( tapi takdela sesakit macam memula lepas bersalin tu.




Arghhhhhh tetiba perut lapar? Macam mana ni? Senyap-senyap la curik makan kat dapur :p Haha, tak boleh! Kata nak kurus, nak badan macam anak dara, so kena disiplin sikit Nurul :s Hihi. Raya nanti akan ku pastikan boleh pakai kebaya ketat tanpa lelemak di badan :p Kahkahkah! Insyallah.



2 comments:

Aty Fared said...

selamat menyambut hari ulangtahun...doakan yang baik2 saje tuk awak..amin..:)

Wawa said...

happy bday...:)

.