img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, March 6, 2012

Takdetajuk.

Single mother. Cool je. Takdehal.


Dah ada dekat Selayang, hati banyak senang :') From a-z semua orang tolong. Baru ada masa untuk membelek diri. Oh batang hidung aku lebam, tulang pipi bengkak, and nak toleh ke kiri adalah sakit. Abaikan. Malas nak fikir. Yang penting aku happy je. Haha.


Ayra pun tak banyak ragam. Malam dia tak merengek,dia main-main sendiri je. Cuma dia selsema sekarang ni. Adalah makhluk bongok tu.. dah tahu selsema lagi nak cium anak aku. Takde akal langsung. GERAM. Kesian kan budak kecik kalau selsema, macam tak selesa je. Kat sini, nak pegang Ayra malam jela. Time nak tidur. Kalau siang ni, semua nak tengok dia. Haha. Ramai cakap Ayra adalah debab.. and lepastuuuu semua cakap.. boyyyyyyyyyyyyyy! Huahuahua anak aku muka macam lelaki ni nak salahkan sape? Kihkih. Tula nak sangat anak lelaki kan dulu. :p:p Haha. Adik aku lagi la, kuangaja sangat.. selumber dia cakap 'kenapa Ayra ni gelap je' HAHAHAHHA. Dah aku gelap, celah mana pulak nak dapat baby putih melepak. Dahtu masa mengandung suka sangatt tengok lelaki-lelaki berkulit gelap. Apakah? Tebiat sungguh. Huahua. Takpe dik, baby kalau time kecik-kecik kurang comel, dah besar nanti sure dia akan jadi cantik. Huahua. Lagipun normal la tu, muka baby kan berubah-ubah. Tunggula dia besar sikit. Takpe Ayra, bagi mama Ayra tetap kiut. Ewah! Hahaha cuma kekadang je Mama ketawakan Ayra sebab Ayra kelakar. Haha.


Hmm, weekend nanti ada expo kat mid kan? Aku rasa macam nak pergi. Nak beli diapers untuk Ayra. Kot-kot ada yang murah kan. Boleh la borong. :p Walaupun ada lagi diapers si Ayra ni yang belum bukak. And lani dah kena beli saiz S.. M pun boleh kot?  Haha. Dah takboleh pakai saiz newborn. Anak aku dah besar. Alang-alang kat Mid  boleh la tengok movie ke apa kan :p Hehe. Adik-adik aku pun dah start cuti sekolah, boleh la luangkan masa dgn dorang. Ayra bagi nenek dia jaga. :p


Lagi... ha, next month nak siapkan lesen P. Ada 12jam nak kena belajar. Huhu. Ingat nak buat dalam bulan 3 jugak, tapi dah full pulak. Takpela, kejap je bulan depan tu. Nanti dah ada lesen, boleh la bawak Ayra jalan sana sini. Yay! Seronok. Tak sabar.


Study pulak, ada lagi 3 4 benda belum settle, nak kena cop sana sini. Tu nanti lah next week aku settlekan. Next week dah habis pantang 44 hari, bolehla kot nak keluar-keluar uruskan itu ini. Hu. Bila dah start belajar balik, macam mana la nanti? Otak ni dah lama sangat tak berfungsi. Hahaha. Berkarat sangat dah. Hm ni semua demi Ayra jugak, kalau aku takde apa-apa, macam mana aku nak dapat kerja yang elok sikit kan? Nak jaga si Ayra ni. Huhu. Lagipun, aku baru 22tahun (esok besday :p), banyak masa lagi nak belajar. 3 4 tahun tu bukan lama mana pun.





No comments:

.