img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, April 13, 2012

Lalala.

Aku rasa perut aku buncit kembali. Haha! Maybe sebab aku minum ais banyak kot? Huaaaaaaa. Dulu boleh je tak minum ais segala, sekarang ni haishhhhh iman tak kuat betul! Macam mana susu tak berkurang T__T


Jadi disebabkan terasa macam buncit, baru nak pakai bengkung again. Hehe! Tapi nak pakai bengkung Leesa Formula tu, panjang lahhhhhhhh lilit lilit, me not like! Leceh nak bukak-bukak. So pakai PB je, senang. Tapi tulah ketat nak mampus. Bila pakai PB lepastu tengok diri  dekat cermin, rasa macam kurusnya aku. Haha cermin jahat! Aku kena konsisten pakai benda alah ni, tapi tulahhhhhh malas! :(( Hehe!


Tu yang set bersalin Nona Roguy pun, phytonatal pun aku tak makan habis. Hehe! Benda tu bagus kot. Aku sendiri dah merasa time sembelit awal-awal bersalin dulu.. lepas telan benda tu, terus okay. Hehe. Tak tahu la kebetulan ke apa.. tapi memang ramai cakap benda tu bagus. Haha. Tapi tak kisahlah, benda tu bukan time lepas bersalin je boleh makan, dah lama-lama macam ni pun boleh ;) Boleh turunkan berat jugak kot?  Jap-jap aku cek apa fungsi lain kat botol dia.. Hah! Ala, kat botol dia cuma tulis untuk kembalikan kekuatan and kurangkan berat badan lepas bersalin. Hehe. Tapi aku rasa benda ni pun boleh banyakkan susu kot? Aku macam pernah terbaca kat mana ntah. Lupa -___-


Beli mahal-mahal pun, kalau tak diamalkan tak guna jugak kan?
MEMBAZIR! Hish setan betul perangai. Hehe!


Lagi satu kan, kan.. kat tetek ni ha, tetiba macam ada strecthmark, ah bukan macam ada, memang ada. Haha. Dah rupa kena cakar-cakar je. Hu! Tak seksi la macam ni ;p Benci :( Nasib baik la kat perut takde. Syukur-syukur. Hehe! So now aku sapu palmers cocoa butter ke apa ntah nama nya, haha. Tapi macam takde perubahan je. Arghh! Stress :p *padahal baru guna dua hari* Haha.


Dah ni je aku nak bebel hari ni.
Muahaha.
Boring Ayra tidur. :(

No comments:

.