img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, April 20, 2012

Nak taip jugak.

Apa eh nak cerita? Cerita pasal anak? Miahaha. Macam aku sorang je pulak ada anak ;p



Hmmmmm tadi saje lah bukak handset lama, sebab nak transfer all the pics masuk laptop ni, hehe. Sekali kan, tetiba terselit satu keping gambar kelakar. Hehe! Gambar penuh dengan nostalgia, first gambar berdua dengan Wan. Ehheeeee. Tapi gambar tu kelakar lah.


Dulu-dulu memang jarang ambik gambar berdua pun, eh sekarang pun sama kan? T__T  Takde kamera canggih nak amek gambar cantik. Wan pakai ipone4, tapi ipone4 pun gambar bukan cantik, kena beli ipon por es baru cantik kot? :p Haha, kengkonon. Padahal pakai dslr pun tetap gambar tak cantik. Ni masalah orang nya hodoh atau tangan buta seni tak reti nak amek gambar? Haha, aku pun konpius.



Gambar kat TS, hehe. Lepas tengok cerita apa ntah. Lupa sudah -___- Bila tengok pic tu, terus aku teringat kenangan dulu-dulu. Hihi. Kenangan awal bercintun-cintun. Ahaha!


Kenangan masa zaman kalau aku suruh Wan redah lautan api pun, dia sanggup. Miahaha. Nak ngorat punya pasal kan?


Pernah tengah-tengah malam buta aku nak makan karipap, aku rasa masa tu pukul 1 2 pagi macam tu laaa, sanggup tu Wan hantar dari BTP ke Selayang. Haha! Dia goreng sendiri. Hangit T__T  Haha, perjalanan sejam, pergi balik 2jam. Semata-mata nak hantar karipap. Ahaks gedik tak ahkak? ;p


Pernah jugak balik dating, dia dah sampai BTP, aku tiba-tiba nak makan kueyteow. Sanggup je kot dia hantar. Kalau rumah dekat-dekat takpela jugak, ni.. haih, demi cinta ku rela. Miahaha.


Pernah aku tiba-tiba nak makan kuih koci. Haha. Kuih koci katakau :p  Wan pun beli lah, balik kerja nak hantar la konon. Aku pun tunggu-tunggu, pukul 5pm. Tak sampai-sampai kuih. Tension la acik. Rasa nak memaki-maki dah, amarah sangat. Hehe. Sekali pukul 7pm, msj sampai cakap dia dah kat bawah rumah. Haha, aku yang tengah marah tu, turun jugak lah. Sekali bila-bila cek, rupanya msj tu dia hantar pukul 5pm, tapi line tak betul. Haha mengamuk lah ai kan time tu ;p Ahaks! Bila pukul 7 aku call balik, rupanya dia dah jauh dari rumah aku T___T Asal tak naik je bagi time tu hah??! Ni nak marah balik ni......... Haha.


Pernah jugak aku nak makan kek, tapi aku taktahu tu kek apa, haha. Aku tengok gambar macam sedap. So aku suruh Wan beli kat Secret Recipe, tapi aku nak cake yang sibijik macam tu. Haha mati-mati aku cakap kek tu kek SR, padahal aku main tibai je. Jenuh la mamat tu pergi SR sana sini tanya, last-last dia beli kek yang seakan-akan macam dalam gambar je.. sebab kek tu bukak kek SR. Tapi aku tetap tak puas hati. Oh time tu aku ada interview dekat UM, sementara aku interview tu, dia merewang la carik sana sini. Sebab aku cakap, lepas habis aku interview aku nak kek ada depan mata aku. Miahaha. Kejam.


Asal semua makanan je ni? Haha dah-dah skip bab makanan.


Pernah jugak, tengah-tengah dating kat Midvalley.. (dulu asal dating je mid, asal mid je dating, haha.. macam takde tempat lain) tiba-tiba aku jadi jealous. Haha, terus balik naik ktm. Macam orang gila mamat tu carik aku.. Err betul ke dia carik aku? Haha. I likeeeeeee. ;p


Dulu jugak, sesikit sesikit aku nak clash, nak clash. Huaa rindu lak dengan perkataan clash tu? ;p Asal tension sikit je, nak putus. Kesian mamat tu, setiap kali aku nak putus macam apa je dia. Hehe! Ai saje je buat macam tu, ai tahu yu sayang ai.. :p ai kan mengada-ngada.


Masa aku study dulu, tiap kali balik/pergi mesti dia akan ambil. Kadang-kadang dia hantar terus kat Melaka tuh. Haha. Dia mana bagi aku sendiri-sendiri. Takut aku kena ngorat la tu ;p Eh tetiba teringat, aku pernah koyak tiket bus balik melaka. Hahahaha! Burn duit T__T Bengang punya pasal, aku koyak je terus, habis cerita. Hehe. Lepastu beli tiket baru, haha bijak kan perangai?  -____-


Oh pernah jugak, masa tu dia curik-curik tengok handset aku, sekali ada gambar lelaki lain. Huaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha! Aku ni adalah bangsa yang malas nak mendelete mengodek handset, aku biar je  benda lama-lama skandal semua. Terus mamat tu menangis. Haha dia adalah manusia dalam hati ada taman ;p  Lepastu baru la insaf sikit, delete semua gambar. Ehehe. Eleh sape suruh curik tengok handset kita? Kan dah sendiri merana. Miahaha~


Bila fikir-fikir balik, awatla perangai aku over sangat dulu tu? Haha. Tapi bila dah lama-lama, Wan pulak yang over sebenarnya. Haha, dia penjeles no 1. Itu tak boleh ini tak boleh. Huahua.


Perempuan mengada-ngada tu ;p
Baju ni aku pernah jumpa ada makcik cina tua pakai. Haha, apakah? Sama taste dengan makcik-makcik T__T






Ni asal post macam ni hah?


Mungkin sebab dah nak 100 hari.
Mungkin.
HAHAHA


Yay! 6 hari lagi Ayra akan 3bulan.
Tapi dia belum meniarap T__T Ahaha. Takpe sayang, ambik la masa. Tak payah nak cepat-cepat. Kita rileks je okay ;) 

Tak sah kalau tak tempek gambar anak. Emak-emak memang macam ni kan? ;p

1 comment:

Liyana said...

hehehe kelaka ok bace entri ni... cover2 gelak sorg2 kt opis.. :D sweet korang :)

.