img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, April 23, 2012

Pureen.

Masa pergi Pureen Warehouse tu, dapat beli 4helai baju je (rm10-rm12). Haha, pening aku pergi situ. Panas. And blur. Miahaha. Padahal tak sampai sejam pun, sampai pun dah pukul 5.30pm, boleh? Tempat tu tutup pukul 6. Apa jela yang ada. Baju semua dah yilek.. ada tu ada, tapi tak comel. Tapi aku rasa kalau rajin selongkar beg-beg yang ditinggalkan orang kat tepi-tepi tu, ada la kot baju? :p And mostly baju unisex je... baju + seluar. Aku nak dress (ke gown, ke skirt?) Tak kisah la apa nama nya, tapi kalau kita tengok sekali dah tahu tu baju gegirl ;) Anak ai kan gegirl.. Hehehe.

Anw, kitorang kan taktahu tempat tu kat mana. And tak google kat celah mana ke apa semua. So, end up kitorg tanya kat balai polis je. Haha kelas tak  kak jah? ;p Padahal tempat tu dekat je dengan Murni, or Armada ke apa tu.. hehe.  Yelah tak plan pun nak pergi situ, sebab aku ada driving class pukul 2-4pm, tapi tetiba kereta yang aku belajar tu rosak (HAHAH LOSER baru nak amek lesen T__T, ah diam lah kau.) Lepas dah rosak tu, teringin nak makan mcd, makan-makan, dah pukul 4 lebih baru terhegeh-hegeh, jom pergi pureen warehouse. Plan asal, nak tengok tempat je, and ahad kengkonon baru nak pergi pagi-pagi. Tapi ahad aku mengalami sindrom @#$%^&* so tak jadi pergi. Hahahahah! Aku sakit kepala gila kot semalam ;'(

Pergi sana naik motor, rileks je park depan gate tempat tu. Takyah susah-susah nak jalan jauh cari parking kereta. Haha. Tapi sekarang ni aku macam gayat je naik motor T__T ah, gedik sangat, tampar nak :p Lama kot tak naik motor. Since pregnant 4 bulan kot? Ke 3bulan ntah. Tak ingat. Sebab lepastu kalau naik motor pun, setakat area rumah je. Hehe. Naik motor best bila jalan jem, rasa macam nak berlagak je dengan orang yang stuck kat dalam kereta, tapi kalau hujan? Haha orang lak gelakkan kita. :p


Haaaaaaaaaa masa taip ni, aku baru teringat apa aku nak beli apa kat Pureen tu, haha. Aku nak beli bottle cleanser! Adoilahh patut la macam ada benda je tak kena. Hm, takpelah, beli je kat kedai biasa. Orang cakap kalau cleanser ke sabun ke apa tu, bukan lah murah banyak mana pun, setakat singgit dua ringgit (nak sedapkan hati). Padahal masa beratur nak bayar tu, Wan ada tanya macam-macam kot, tu ada lagi, ni ada lagi, awat la aku tak ingat????


Dah.

Nak siap-siap
Jap lagi ada driving class lagi, hehe!
Haha, ntah bila laaa nak dapat P ni.














No comments:

.