img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, June 28, 2012

Batrisyia.

Tetiba Batriysia pulak? Haha. Takdela nampak macam cerita pasal Ayra je. Huahua. Ada gak cerita pasal Batrisyia. Padahal..? Orang yang sama je pun. Bengong sangat mak nih. Dahtu asyik panggil Ayra Ayra Ayra je, Batrisyia pun nama dia jugek :p 


Budak botak pakai skirt, kihkih. Kalau pakaikan camni, tetap orang cakap boboiyot jugak, aku cepuk kang baru tahu :p Memang sah orang tu ada krisis jantina hehe. Err usha-usha kaki lak budak kecik ni...



Hah, dapat pun kaki! Skill terbaru, masukkan kaki ke mulut. Orang cakap, ni tanda nak adik. Hehhhhhhhhhh takde la, tapi betul la jugak kot, selalunya baby umur besar-besar sikit baru reti masukkan kaki kan? Maksudnya, mak nya tu memang dah lepas pantang 100 hari pun kan :p 100 hari lebih kurang 3bulan, so kalau termengandung..... anak takkan lahir dalam tahun yang sama. Faham? Hehe! Incase anak 1st tu kau lahirkan bulan 1, kalau kau pantang 100 hari, insyallah.. bulan doblas takkan keluar lagi sorang. Hehe, errr aku sebenarnya ada kawan yang camtu.. abang lahir bulan 1, adik lahir bulan 11 ke 12 ntah, tahun yang sama. Style kan? :p



Ketawa takde gigi, bila mau ada gigi heh? And bila mahu ada rambut T_T HAHAHA
hidung macam Wan, kembang semangkuk... huahuahua.




2 comments:

Honey_dear said...

Hehehe..
Zahra kalau pakai skirt terus jadi pondan.Hahaha!
Sungguh tidak keperempuanan lansung.

Btw, petua nak bagi rambut Ayra cepat tumbuh, pi cari daun asin, pastu lumatkan dengan santan pekat. lumur kat kepala, insyaAllah, cepat je tumbuh rambut.

as ♥ Leenda said...

errrr daun asin tu ape yer..macam mana bentuk dia..hehhe..

.