img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, June 7, 2012

Mak,Anak.

Ayra 
Sejak dia dah meniarap ni, kemain lagi.. sesikit meniarap, sesikit meniarap. Bila bosan/penat meniarap, dia telentang sendiri. Haha! Tapi cara dia nak menelentangkan diri sendiri tu menakutkan aku... yelah, dia angkat kepala tu tinggi-tinggi, and sengetkan badan.. risau je aku tengok.. kot-kot terpeleot ke apa.


Time pakaikan diapers pun dah jadi mencabar sikit. Sikit jela.. Sebab dia baru meniarap, cuba kalau dah pandai merangkak, hah! Tu lagi la mencabar, hehe! So encik papa, sekarang dah boleh beli diapers pants pulak eh? :p Kihkih.


Alololo~


***


Aku
Kelmarin aku ada timbang berat, hehe! 50kg! Haha! Tak kisah pun berat berapa. Aku cuma nak perut ni kempis, peha kecik. Adeh........ susahnya! Perut tu aku rasa adalah jugak susut sikit. Tapi peha.. argh malas nak cerita. Tapi kan, aku pun sebenarnya dah lama lupakan PB, haha! Rimas la nak pakai benda tu, ketat. Membataskan pergerakkan. :p Huahua! Macam mana la nak kempis2, tak berdisiplin :/


Oh ye, aku dah tengok jugak Man Sewel. Haha! Tak best pun. Tapi bolehlaa dari cite Aku Ada Kau Ada?? tu. Ala, cite melayu.. cite apa je yang best kan? :p Eh tapi hari ni cite Jalan Kembali dah start kan? Kihkih. Nak tengok~~~ Nak tengok lepastu tak best, haha! Memang suka camtu. :p


Saya yang dah kurus. Huahua! *pitam*
Tapi cuba angkat bola tuh, baru la nampak buncit.. kihkih.

















No comments:

.