img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, June 8, 2012

Saje-saje..

Lenguh gila kaki nih, badan pun sengal-sengal. Nak period kot. Badan lembik2 camnih selalunya nak period :p Kihkih. Tapi rasanya period aku belas-belas camtu, ni baru 8hb. Ehhehe! Aku selalu lupa je bila aku period. Dulu-dulu pun Wan je yang selalu alert aku dah period or belum. Haha! Nak tipu pun tak boleh :/


Cakap pasal Wan, itu pakcik telah menyentapkan perasaan ku~ Kahkah. Tak pepasal jadi drama sebabak lak. Pui. Dia ngantuk, yang aku lak.. sibuk nak bercerita. Haha! Tak sukaaaaaa la.. kita nak cerita dengan siapa kalau camtu? ;/ Bukanlah dia tidur ke apa time aku bercakap tu.. cuma dia letak kepala atas meja, pastu buat muka macam mengantuk gila... macam terpaksanya dengar aku bercakap. Kahkahkah!


Maka, airmata aku pun apa lagi.. laju je nak mengalir. Hahah! Tah hape-hape kan. Tak faham dengan diri sendiri :s Pastu lagi Wan pujuk, lagi laju air mata keluar. Kahkahkah! Bila ingat balik, rasa kelakar. Mengada-ngada! Ala, aku ngada-ngada sikit je, selalunya pakcik tu yang lebih-lebih. Haha! Kitorang kan terbalik, aku is lelaki. Dia lak perempuan. Huahuahua~


Gadis-gadis kesayangan Encik Ridzuan.
Kahkahkah! Berani dia tak sayang? :p





1 comment:

Honey_dear said...

biasa la..nak piyed ni, memang emo sokmo..
akak pn tengah sentap dengan incik somi ni..
skang, lantak la, bior je dia jaga anak dia sendiri. nyampah i~

.