img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, July 28, 2012

B U N C I T


Aku tanya Wan, sila jawab dengan jujur, adakah badan aku membesar pas beranak ni. Haha, tapi pakcik tu memang tau.. Geram!

Dia cakap, kalau pakai baju memang la nampak biasa je, tapi cuba kalau tak berbaju?? Haha. Jadi tak boleh nak bagi jawapan yang tepat. Siap cakap, dunt judge a book by its cover. Dahtu, nak aku keluar berbogel? Wahaha~~

Kalau berbaju, nampak macam biasa-biasa je. Takdela nampak lemak-lemak.. perut buncit tu takdela ketara. Yelah aku pun tak pakai baju ketat macam sarung nangka, baju aku semuanya biasa-biasa je.. ngam-ngam la, tak ketat, tak besar. 

Sebut pasal baju, kesian baju-baju tshirt aku. Time pregnant aku hantam jugak pakai, jadinya semua sudah mengembang. Buruk! Haha, tapi takpela, tshirt mur-mur sahaja.. So takdela rasa stress sangat. :/




Pakai benda ni, tapi nafsu makan macam bela hantu raya? :p Ekekeke..
Bagi korset harga 10ribu pun, takkan kempis kalau takde disiplin kan.. :p Lagipun, dah lama aku tinggalkan benda alah ni, malas nak pakai~! 



*Aku baru pas melantak mee goreng. Haha. pastu tengok perut, terus rasa omaigadd buncitnya. Huh. Dahla aku bersalin normal, kalau aku bersalin c-zer tu takpe lagi kot, boleh dimaafkan kan. Tang berat ke, tak kurus ke, aku tak kisah pun. Asalkan peha mengecik, perut tak buncit. :/


Tidur.......... Zzzzzz.
































No comments:

.