img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, July 19, 2012

Baby.

Mak aku tak bagi kot kaki bersilang-silang camtu. Sebab apa ntah dia cakap hari tu (petua olskol :p).. lupa sudah. Hehe. Tapi sikecik ni suka je buat kaki camtu. Kadang-kadang kalau aku perasan, aku ingat, aku betulkan la.. kasi lurus. Kalau tak, biarkan aje. Kuikui.. 


Muka bulat. Sebab takde rambut yang banyak. Rambut halus........ Boringlah pakai headband aje, nak pakaikan klip rambut lak, tapi nak sepit tang mana? Tang hidung? :/




Cepatnya dah jumaat eh esok? Kejap aje. Sabtu dah puasa. Puasa=baby kecik=meragam.. Haih, memang kena banyak bersabar :s






















4 comments:

amal said...

shaheem pun suka gak silang2 kaki camtu. kecik2 pun dah pandai jadik boss kiki

selamat berpuasa nurul! :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

takde rambut pun comel jeee =)

aTy _faRed~ said...

ekk..?? puase nanti baby kecit meragam ek..?? risau lak ni.. neway..selamat berpose...salam ramadhan.:)

Halimaton Hanafee said...

meragam??..haha....tengok jelah nanti..kita update ea sesama pengalamannya nanti..hehe

.