img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, July 14, 2012

Baju kurung pertama.



HAHAHA
Baju kurung pertama Ayra :p
Padahal belum siap 100% jahit lagi baju tu.. tapi aku dah excited pakaikan. Kahkahkah nampak tak over? 
Kain polkadot ni lebih jiran aku buat baju, pastu dari dia buang-buang, baik aku try buat baju kurung untuk Ayra.. bila dah jadi..... baru lah boleh beli kain yang lain :P Jom pergi Jalan Tar jom Encik Ridzuan?? Haha jalan 2-3kedai dah semput. Apa pun tak boleh! Anw, kena cari kain yang selesa sikit, yang tak panas untuk budak-budak. Kain atas ni macam panas :S Argh! Banyak lak cekadak kan.. dahla amek kain orang.. Ekekekeke..



Pakai baju kurung pun......... muka tetap macam lelaki, haha.
Takpelah, sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tunggu rambut tumbuh.



***Mata aku macam biasalah kan ni..Tak boleh tidur. Perut lapar. Dah 2-3 kali jugak la pergi dapur tapi tak makan apa-apa. Haha psiko sangat....... Kalau tengok biasa-biasa memanglah nampak macam aku dah back to normal, takde buncit, tak tu tak ni.. tapi hakikat sebenar.. sendiri yang nampak diri ni terbogel, tahulah kan? Hahahahaha...

Rasanya kalau dalam setengah jam lagi aku still takleh tidur, memang aku akan tewas dengan nafsu makan... Buncit is sexy.


















No comments:

.