img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, July 17, 2012

Poo-poo.

HAHA kelakar kan? Macam babyboy tapi pakai baju pink.. Sutun. Kuikui..


Semalam taktahu apa ntah tak kena, pukul 12am baru dia nak tidur. Stress je aku :P Dahla, aku rasa aku nak period kot ni, sebab perut sakit, pastu badan lesu. Ceh poyo je nak guna ayat lesu, padahal macamkan sebelum ni aktif. Ehehe.. Yang Wan lak, suruh aku sabar sabar sabar.. Pui! Kalau aku tak sabar, dah aku campak budak ni tau :P Haha..

Sejak tukar susu s-26gold.. Ayra berak sekali sehari.. (memang patut dia berak macam tu kan..), dulu guna susu lama, berak dua hari sekali. Haha tapi walaupun 2hari sekali, tapi takkeras/sembelit pun. Biasa je.  Semalam, sehari 2x lak dia berak tetiba. Kahkahkah.. 

Petang tu takdela banyak sangat. Tapi bila yang malam.. selambak! Ahaha.. Baru bukak diaper yang penuh tu, dia dah bergolek meniarap segala? Tension tak? Habis semua kena taik. Adoilahh anak.... :S Warna poopoo pun cam pelik sikit semalam.. Aku syak sebab hari ahad tu kitorg bagi dia makan aiskrim. Huahuahua! Takdela bagi banyak, ala secoet sikit je.  Sekadar rasa, cam kesian gila tengok dia tengok kitorg makan.. Wan la... aku takkasi bagi, tapi dia gedik jugak cuit-cuit masuk mulut anak!Hish~~~!  

Err sebenarnya aku takdela terlampau eh no eh tak boleh.. Aku rasa as long as perut baby tu okay.. boleh je nak bagi, tapi janganlah over gila nak bagi melampau banyak, sekadar nak rasa secoet tu dahla.. kang kempunan lak anak aku tu :P Tu cara aku jaga anak lah.. orang lain, lain lah pulak kan. Janganlah cakap aku tak sayang anak pulak eh.. tacing la aku :p











1 comment:

jaja_NorLiza said...

comel la ayra ni pakai dress...mama jer slalu cakap ayra boboy...hehehe..neway ayra tetap cute dan manis. bukan hensem ek.. ;-)

.