img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, July 16, 2012

Tiga manusia..


Sebab hari Sabtu dah tinggalkan anak kesepian (ceh ayat tak boleh bla!), makanya.. hari ahad bawak la tengok dunia sikit. Hehe!

Tak pergi mall mana-mana pun. Bawak pergi Titiwangsa sahaja. Ala, kalau bawak pergi mall pun, sama je kan? Cuma selesa la beraircond. Err anak aku nih, dalam aircond pun dia berpeluh-peluh. Haih tak faham aku. Haha.. Masa kecik-kecik dulu lagi kelakar, asal dia nangis sikit je.. parents Wan akan cakap.. ni mesti sebab dia panas, so bukak la aircond. Kitrog yang besar ni dah tahap nak membeku, ayra lak slumber je lencun dengan peluh=masam. :P

Tapi tulah, anak aku ni.. kalau bawak keluar.. muka adalah susah nak senyum. Huhu.. muka pelik je pandang orang.. Hahahaha. Kalau dalam rumah mulut dia kemain kecoh. Very the hipokrit :P


Muka pelik-1 



Muka pelik-2 




Muka pelik-3
Muka tak boleh bla.. Berminyak! Panas kan.. 
Tapi sebab ni adalah gambar ber-3, terus suka je. HAHA walaupun sangat buruk je masing-masing :D





1 comment:

Honey_dear said...

sukaaaa ada gambar bertiga.
Me takde gambar bertiga lagi T_T

.