img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, August 28, 2012

Membebel kosong.

Tadi pergi checkup, maka wajib la timbang berat.. Aku syak aku punya berat mesti 55kg ke atas, yela raya aku memang makan gila-gila, pastu dengan tabiat makan sebelum tidur lagi, bla ba.. sekali takde la sampai 50kg pun.. 49kg je. Haha.. Terkejut aku. Rasanya sebab dah ada anak kot, walaupun takde joging exercise segala.. tapi tulah.. jaga anak pun dah sama macam bersenam sebenarnya. :-P


Pastu cam biasa la, beli susu anak. Dah nama nya aku ni kekurangan susu, mana la nak cerita pasal stock ebm beli deep freezer ke apa.. cerita susu lembu ajelah yang ada :-P Wan buat kelakar lak tadi. Kitorg beli kat kedai baby kat Samudera.. aku tak ikut naik kedai tu, duduk dalam kete je. Lagipun tak parking dengan proper..


Masa Wan turun dari kedai tu, aku dah nampak dari side mirror kotak susu tu cam lain je.. kaler purple.. tapi aku diamkan jela. Pastu dia masuk dalam kete. dengan teruja nya dia cakap, susu kat sini murah la.. 1.2kg baru 50lebih camtu.. Pastu dia pun keluarkan susu.. Haha... Rupanya dia beli S-26 yang biasa tu.. memang la yang tu murah sikit. Adeh, macamkan tak pernah beli susu anak pulak :-P Padahal tiap kali beli mesti beli sesama.. Mana pernah beli sengsorang, sebab anak adalah produk bersama. HAHAHA.. kang beli sendiri-sendiri ada yang sentap.. overkan? Menjadi seorang yang bernama Mohd Ridzuan.. aku beli gula-gula doploh sen pun kalau boleh nak kena beli bersama-sama.. kalau tak, nanti dia akan potpetpotpet.. macam kan benda tu adalah masalah negara. Haha. Ya ampun, baru je mintak maaf, dah termengumpat balik.. Hi Yayang~~ I lap you :-*


Nasib baik boleh refund, kitorg tukar beli yang s-26 gold tu.. 700gm, rm58.90.. pastu cam pelik.. eh selalu beli rm50.50.. oo rupanya yang rm50.50 tu untuk 600gm.. kira-kira balik.. sama je harganya.. :-P Kitorang memang tak beli yang tin, sebab mahal kat tin je.. tu yang lagi suka beli kotak.. 


Orang kat kedai tu cakap.. mamil gold susu yang terbaik, sebab 95% menghampiri susu ibu. Pastu second.. enfalac. Tapi enfalac paling mahal. Haha tak mampu kot nak menten minum enfalac..tapi mamil gold murah harga lebih kurang cam s-26 gold je jugak. Terpengaruh?? Nak tukar susu lagi? Hehe Wan macam nak tukar mamil gold je ~_~" Haha. Tapi macam aku pernah cakap, kat hati ni terdetik gak nak tukar ke Anmum.... Haha! kesian anak aku jadi mangsa experimentasi.


Ha, tadi kunun nak beli adapter laptop aku tu ha.. tapi takde stok, malas nak ke lowyat semua.. beli kat senior sekolah aku je.. dia ada kedai komputer.. tolong orang melayu :-P Insyallah esok kot baru dia nak amek stok, esok la baru dapat menghadap laptop ku yang tercinta itu.. Haha haruslah tercinta walaupun laptop buruk dah berapa tahun guna.. pernah jatuh sana sini. Jatuh katil dua tingkat dari atas ke bawah pun pernah.. Macbook pun belum tentu tahan camtu.. :-P Haha, Wan selalu kutuk laptop aku.. eleh cangih-canggih laptop dia boleh pusing boleh touch screen segalaa.. tapi pernah rosak jugak.. :-P


Haha. Dah takde cerita raya dah pun. Raya dah habis bro~ Sekarang sibuk nak settekan hal lain lak. Banyak nya benda nak buatttttttttttttt.. tapi rasanya 80% dah settle. Haha.. ni la orang tua baru nak sekolah balik.. :-P excited ada, sedih ada, semua ada. ;-S












No comments:

.