img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, October 31, 2012

Bebel kosong.

1 -
2 -
3 - Mengiring-ngiring
4 - Meniarap
5 - Duduk
6 - 
7 - Tumbuh gigi 
8 - Menjulur, merangkak manja-manja
9 - Merangkak, bertatih 

10- Berjalan dengan lancar? Haha! Mungkin.. Over je.. Tunggu ajelah nanti bulan depan acane.. suka hati budak kecit tulah, kalau dia belum boleh takkan nak dipaksa. Im a very gila-gila punya emak, takde de nak strict2, lagipun baby. Aku dapat rasakan anak aku akan having fun dapat emak yang macam aku (hoho angkat bakul).. unfortunately, si bapak adalah super over protektive.. huahua.. :P



Anw, rasa macam menyesal lak tak tulis bila budak kecit tu pandai ini pandai tu secara praktikal, maksud nya tulis dalam buku ke apa ke, macam buku my 1st year tu kan. Tapi boleh aje kalau nak ingat balik, kena selongkar balik entry-entry lama. Haha tapi malas. Banyak lagi kerja lain. Plus, aku kalau dah menaip, pastu nak baca balik apa yang ditaip sendiri tu, rasa malu, haha rasa macam ek eleh benda camni pun aku nak tulis, so baiklah aku buat-buat tak pernah nak tahu apa aku dah taip sebelum ni. Memang tak pandang dah. Kikiki.


So far bertatih sendiri tu adala peningkatan, memula dulu dalam 2-3 langkah je, tapi sekarang ni dah maju sikit. Tapi ikut mood dia jugak, kalau datang mood malas dia, tak dapek den nak nolong nya. Berdiri pun dia takmo. Hehe. Sebenarnya bertatih/berdiri ni semua memang memeranjatkan. Sebab yelah, budak kecit ni takde tanda-tanda nak berjalan langsung pun, tuttup bila aku dah cuti hari tu, baru la dia nak tunjuk skil.. secara tiba-tiba.. mungkin nak tunggu aku balik, nak tunjuk depan mata aku kot? Haha okay mak sangat perasan. :P Penting sangat ke ko tu.. Huahua eh haruslah penting, itu budak keluar dari celah kangkang aku kan.. Kuikui.


Okayla, mahu mandi and siapkan kerja sekolah, kalau rajin. Cuti dah nak habis bro~ Sigh.





1 comment:

nisa said...

Memang seronok bila tengok perkembangan anak. Kalau saya suka tangkap gambar setiap perkembangan dia and buat album. So nanti bila dah besar n bila kita dah tuess.. boleh la cite cite kat anak n cucu...hihihi...Salam kenal dari saya..

.