img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, November 20, 2012

Ding Ding Bak Rin Ding.. Hoi! Ding Ding Bak Rin Ding.








HAHAHA
Menari sambil tangan terketar-ketar... 


Memang takde masa nak pretis pun sebab kitorg kan cuti seminggu, tup-tup isnin dah kena menari-nari.. Malam ahad baru nak prektis, tu pun dalam masa dua jam je. Tapi tulah, alhamdulilah kitorang berjaya gak buat persembahan walau tak seberapa. Eh tapi  kitorang dapat 1st place tau, muahahaha.. :3 Nampak sangat group lain lagi kayu dari kitorang... :P


Sejujurnya aku mana pernah terlibat dengan benda camni..  but buat bodoh jela, sebab nak taknak kena buat kan, kang takde markah acane? Sendiri jugak payah. Tapi pasni no more menari-nari dah, ni pertama dan akhir. Serius kelakarrrrrrrrrrrr sangat. Haha ada video, tapi kat sape ntah, nantilah aku nak mintak.. nak tunjuk kat Encik Wan.. sure dia gelak punya tengok aku menari.. dah salah step.. hantam saja.. ^_^


Malam ni rasa syahdu, hujan pulak tu, bukak buku baca sikit-sikit, alahai..... dah nak final rupanya, sekejap aje dah nak habis sem ni.. huhu.. 



Tapi asigment masih banyak, haha.. lek-lek jela dulu. Takde mood nak buat, boleh? :P Hihi siap yang ni tahu tahu eh yang tu belum buat, eh lecturer baru upload kat portal asignment yang baru T__T  Haha tapi biasalah student kan? Selalu merungut dekat Wan cakap takmo la belajar dah, fedup.. haha nampak aku semangat awal-awal dulu je.. kikiki.. Tapi Wan selalu bagi semangat cakap itu ini.. dia nak tengok aku pun etlis berjaya dapatkan degree.. huaaaa nak nangis.. ! Selalu cakap, cuba tengok kawan-kawan sebaya aku.. semua dah final year, semua dah konvo.. nanti tua menyesal.. bla bla.. Sampaikan dia  punya semangat tu dia cakap nak sambung belajar jugak sama-sama kat upsi ni.. HAHAH ala tu bukan semangat, tu sebab takut ada orang ngorat aku la tu.. khennn? :D 



Till then, baibai~ :)











.