img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, November 12, 2012

Entry sampah pun peduli apa. Belog aku kan.. Kikiki..

Dulu masa Ayra kecik-kecik, baru lahir.. rasa nak sangat dia cepat besar. Cepat faham semua itu ini. Tidur normal (tidur di waktu malam!) Hehe. Terus terang cakap, memang aku agak fedup time Ayra baru-baru lahir.. seriusly tak kuat pun sebenarnya.. pura-pura kuat aje.. nasib baik tak meroyan..hahahah ketawa eh kau, kena kat batang hidung sendiri baru tersenyap.. huhu..  btw, tapikan umur budak tu dalam seminggu lebih aku dah berani mandikan dia sendiri.. haha kau ado? Bangga nyaaa terhadap diri sendiri! ;3 Masa tu umur aku baru dua puluh satu tahun tau sebab belum bulan march.. kahkahkah nak jugak tu.. nah pisau tikam aku cepat.. kikiki.. eh tapi memang dalam surat beranak umur mak dia tulis 21 pun ;')


Sekarang, dah nak masuk sepuluh bulan, kadang-kadang tu rasa macam omaigad.. haha amekaw omaigad tu.. rasa macam kalau la boleh undurkan masa, nak je aku kembali ke zaman dia kecik-kecik..ehhe cite macam budak tu dah umur sepuluh tahun la pulak.. being mak memang hyperbola kann.. Memang takkan terjadi lah, doraemon mana wujud T_T 


Sebenarnya nak cerita pergi kenduri kawen anak sepupu ayah aku je, tapi dua perenggan atas kiranya pengenalan jela huahua walaupun takde kena mengena. Yang kawen nya baru umur 23, alahai budak sangat! Kihkihkih.. Minggu lepas pun anak jiran nenek aku kat kampung, umur baru 20 dah selamat jadi bini orang. Ni pun nanti 25/11 ada lagi anak sepupu mak aku kawen, umur 19 ke 20 ntah..  Wah musim mengawan kan musim cuti sekolah.. Hahaha...



Kawen muda...... kawen guna duit makbapak
Best ke?



Kbai. 
Tetiba takde idea dah, dah lupa nak cerita apa.. huahuahua.. sekarang cuma ada rasa nak tidur.
HAHAHAHAHAHAHA memang mintak kaki je aku ni kan.. -salahkan ayra, dia terbangun nak susu terus aku lupa nak taip apa. haha..



Si bapak tak suka anak masukkan tangan dalam mulut, kotor katanya. Memang lah kotor, tapi better jari dari puting kan? Ke dedua pun sama -jongang? HAHA jongang takpe, baru la style, rare. Ayra memang memuting, tapi time tidur je aku kasik.. kalau time biasa-biasa tak bagi..  hoi malulah hisap puting tak cun gitu . Tapi takpe, takdehal pun, aku bukan jenis ikut orang, orang kata tak elok, terus malu nak bagitau orang yang kau buat benda tu.. hahaha. peduli apa aku, janji benda tu menyenangkan aku, dan tidak memudaratkan sampai cedera-cedera budak kecik ni. Eh tapi walker sekarang ni dia dah panjat.. kahkahkah.. gadis ke apa ni? tak kover langsung.  phew panjang la pulak caption gambar ni, dah boleh buat satu perenggan. bahahahahahaha~~~


Entry ni nak letak tajuk apa eh.. jap fikir...... haha okay dah taip kat atas... muahaha.. Nak tidur nak tidur nak tidur..

Kbai (betul-betul) :P lol.






.