img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, November 13, 2012

Hello!

Malam tadi aku boring gila. so aku telah merayau-rayau dalam alam blog (alam blog?? muahaha!!). Pastu terstalk kat satu blog ni, sebab anak dia cam omel nya, dah besar dah pun.. umur dua tahun camtu.. kikiki..  Pastu siap selongkar entry lama-lama gitu, nak tahu sebab apa?? Sebab kat tepi tu, dia ada letak gambar anak dia dari baby sampai la umur sekarang.. dulu time baby-baby sampai la umur setahun anak dia takde rambut.. ada tu ada, tapi halus halus.. Tu yang teruja.. sebab terjumpa kanak-kanak sejenis Ayra. Huahuahua!!


Siapa tak risau, aku risau kot kalau anak aku rambut camtu jugak sampai dah besar.. Sebab girl kan, kalau boy tu takdehal.. Huhu.. Selalu je aku cakap-cakap dengan mak aku, nape rambut Ayra ni lambat tumbuh bla bla... Mak aku mesti balas 'adik dulu pun rambut cam ayra jugak, tengok dia dah besar.. ada je rambut kan?'  Grrr! Adik aku lelaki kot, Ayra perempuan mana nak sama.. tension tension :S



Mak aku cakap, takde hidung. Eh mak ni, kang kalau tetiba keluar cucu hidung mancung, konpius lak.. kuikui.. makpak nya hidung kembang setaman camno? :P



Hoih cuti duduk rumah adalah boring kan? Tapi tulah sekarang asyik hujan aje..  Bersyukur dengan apa yang ada.. tetiba pulak.. hehe. sekian, tata.



.