img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, October 16, 2013

Petang.

Takde benda nak cerita, cerita raya memang takde pun. Best gila, i dapat cuti isnin & rabu. selasa memang cuti lah kan. pastu kelas i lak, isnin-rabu & sabtu je kan. maka nya....... minggu ni i takde kelas :p sabtu nanti je. pastu minggu depan, pastu minggu depan, pastu dah midsem :) alahai sekejapnya! kikiki.. 


I ingat nak keluar g JPN siang tadi, tapi tetiba hujan. terus malas. I nak tukar ic, ic dah teruk sangat, yang bahagian cip tu dah terkoyak. kakakaka.. ala, lagipun memang kena tukar pun.. sebab sekarang kan ic ada dua gambar tu.. hehe..tapi ic yang sekarang ni pun baru je buat dua tahun lepas kot? bukan muka darjah 6.. :p Jadinya, bila tak keluar, petang adalah boring. Jom jela bawak ayra pergi main-main sikit. hihi.

 
 
Sekarang dah eksyen, taknak dah minum guna botol air yang ada straw tu. Memula dulu memang tumpah jela, tapi prektis make perfect kan? Sekarang dah expert. Kebetulan, maktok Ayra bagi botol tuperware kat atas ni, so memang untk Ayra jela.. takyah beli botol lain dah. Hehehe. Ada dua bijik, satu kecik satu besar.. :D Orang bagi kita amek jela...


Tahu tak, lepas je dia main-main kat sini, sekali............. ada budak sepak bola kena kat pipi Ayra.. hahaha... i macam nak marahhhhhhh tapi i kan jenis cool je. Cuma terkilan gak la. langsung tak say sory.. kau buat salah kan? apa salahnya mintak maaf, ni tak anak aku dah melalak sakit kena bola, boleh buat bodoh je.. nak kata budak takdela budak sangat, umur dalam 10-11tahun camtu kot.. huhuh.. kalau la ada Wan tadi, memang kena maki kot budak tu.. takutttttt..! kekeke..i memang dapat rasakan, i adalah emak yang takkan serang cikgu kat sekolah kalau cikgu pukul anak i kalau betul anak i tu salah.. hikhik.. #tetiba. 


Lepas dah kena bola terus nak peluk camni, terus cakap 'jom balik' hehehe.. dah sakit baru tahu nak balik kan :p hehehe.. takpela, sikit je, takdela teruk sampai bengkak pipi pun.. anak ibu kuat :')) yang kelakarnya, balik je rumah, masuk bilik terus tanya 'mana papa?' eh eh, tetiba je carik papa??? macam nak mengadu je, poyo la ayra.. hahaha.. i gelak je sambil cakap papa work.


Ni masa Ayra 7bulan :) Baju yang sama, muat lagi. Tapi ketat sikit la.. seluar pun dah senteng, tapi takdela senteng yang buruk, masih boleh distylekan :p Pinggang seluar ni pun masih longgar kot..


Bila ntah last week kot, i adala cakap kat Wan, sayang la baju ayra yang lama-lama tu, baju semua elok lagi.. cuma dah kecik kan.. rasa nak bagi orang, tapi rasa macam nak simpan.. simpan untuk adik Ayra nanti. sekali pakcik tu cakap.. "ayra ada adik ke?" Arghhhhhhhhhhhhhhh!!!! bencik.. tak fun langsung.

2 comments:

Umi Qi said...

Ayra dah besarrr....waaa dh pandai nk minum botol xd straw ye...budka pandai...suka tgk ayra masa 7 bulan....so cute baby...ternyata mereka membesar cukup cepat sekali kan...

p/s nanti tukar lah ic baru...umi QI dah tukar...nampak cantik sikit dari muka 6 thn hahahha

Aty_Fared said...

cakap pasal tukar ic...aty pon rase nak kene tukar..ic aty pon dah teruk besar..biler bawak gi mane2 urusan yang pakai ic..orang macam tak konpiden jer nak gune cip tu...huhu..sayang nak tukar..sebab gambar dalam tu gambar anak dara umur awal 20-an...suci bersih tak de jerawat...hahahahaha....

.