img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, August 30, 2014

Aku.

sem depan aku nak tangguh sem dulu. nak settle kan beberapa.. ada benda besar dah jadi yang mana aku tak tahu nak carik kekuaatan dari mana. takpela nasik dah jadi bubur.

aku tak perfect.
tapi aku cuba jadi yg terbaik.
kalau orang tak hargai.. aku tak rugi apa2.

aku taknak salahkan sesiapa.
semua salah aku.
takpela.. kita percaya dengan Allah kan? Dia takkan uji hambanya lebih dari apa yg mampu.

Adala hikmah semua ni jadi.. alhamdulilah jugak Allah cuma tunggu setahun lebey je dia dah tunjuk depan mata aku.. walaupun sebenarnya aku dah boleh agak lana dah benda ni.. patut aku dah ready.. tapi tulah.. aku tak kuat mana ..


Hati yang retak tu mcm kaca. Kalau boleh sambung pun tetap takkan sama mcm yg asal.


Doakan aku kuat.



No comments:

.