img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, April 6, 2015

Okay.

Alhamdulilah.
Kaki dah okay. Dah boleh jalan normal. Ada la terenjut enjut sikit.
Dah boleh berdiri tanpa teraduh aduh.
Adala denyut sikit sikit, tapi buat bodoh jela, kalau nak gedik gedik, sampai bila. Kena kuat.
Parut?
Harapnya mederma ni mampu hilangkan parut2 tu.. Tak dapat 100% pun takpela, asalkan kurang la.. Buruk sangat kaki ni aku tengok..


Baby dalam perut lak dah 7bulan.
Pejam celik je kan?
Nak bersalin kat mana?
Kalau boleh nak bersalin kat privatela..
Sebab aku nak rilek rilek taknak kena marah ke apa.
Takyah layanan macam puteri raja pun, cuma yela.. Nak bersalin dalam keadaan selesa.
Yang pentingnya, doktor perempuan. Huhu..
Tapi tula, rancang rancang macam mana pun, bila dah nak terberanak nanti.. Baru tahu nasib macam mana. Aduii mintak dipermudahkan la, macam bersalin kakak. Normal. Senang nak pantang. Senang nak jaga.
Aku bukan bersalin tiap tahun pun.
Korban la sikit duit untuk keselesaaan isteri kan? :p
Bersalin tu sakit kot, kira menghargai isteriii. Takyah beli ipone6 pun, kasi bersalin dengan selesa pun okay dah. Lagipun bukan orang lain. Anak bini sendiri gak. - ayat untuk suami. Kahkahkah.


Barang baby hampir complete. Ada la 2 3 benda. Tilam, breastpump, barang berpantang. Tu yang terpaling pentinggg. Tapi mahall-mahal. Huahua.


Untuk kali ni, takde la nak beli full set berpantang. Dulu guna nona roguy. Banyak benda aku tak guna kot. Membazirrr. So belajar dari yang lepas, kita beli apa yang pentinggg dan guna. Ni senang je nak carik, kat chowkit bersepah kedai jamu. Bebila carik. Cuma nak carik apa? Haha. Aku pun blur lagi pasal set berpantang ni.. Banyak sangat pilihan. Cuma nak beli loose item, yang nona roguy tu, minyak herbanika, phytonatal (penting ni, aku kan awal2 hari tu lupa nak makan set berpantang ni, sekali sembelit.. pergh azab! terus telan phytonatal, aku tak telan banyak pun, makan sebijik camtu, terus lega.. penting untuk elak sembelit, sangat berkesan untuk aku), yang lain lain tu nanti kita google la. Huehue..


Ohye, semalam masa kenduri kawen cousin aku, adala sorang makcik ni.. Makcik ni maksedara kazen aku tu, tapi sebab selalu jumpa, kira kenal la.. Tegur aku.. Dia tanya "nurul bila lagi nak tambah ahli baru?".. Hahahaha! Aku jawabla "ni ada ni, cukupla".. Masa tu aku tengah melayan ayra makan. Hehehe. Aku dah 7bulan kot padahal? Malas nak cakap tengah pregnant ke apa, kita buat supriseeeee.. :p


nampak tak perut? hahah. perut tak nampak, tapi nampak la aku macam perempuan yang gemuk. huahuahua.. baju kurung masih muat, tapi masuk kereta kita bukak aje zip kain. KAHKAHKAH kain ketatttt kat pinggang.

kakak nampak kecik lak.


Kalau pregnant baby girl memang perut kecik eh?
............ kalau tetiba keluar babyboy macam mana? hahahaha! mengharappppppppppppp. zzz.













No comments:

.