img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, June 28, 2015

40minggu 2hari.

Tengok ticker kat sebelah.
40minggu 2hari.
Belum bersalin.
Tak sakit pun lagi.
Sakit sikit sikit tu adalah.
Tanda besar besar takde.
Aku pun taktahu nak buat apa.
Macam ni rupanya perasaan orang yang dah overdue.
Huahua.
Stress.

Tapi,
Bila fikir balik.
Nak stress buat apa.
Takdenya sampai 10tahun pun baby dalam perut tu.
Insya Allah, bila tiba masanya dia keluarlah.
Tak perlu kot nak induce kan?
Tapi ni kalau aku g serah diri kat hospital, memang ada kemungkinan la untuk diinduce.
Pastu bila dah induce tak berjaya, ha... Apa lagi? Emergency czer la jawabnya.
So, dok rumah jela tunggu baby keluar.
Baby pun gerak okay je.


Apa apa pun, doakan la semuanya selamat.
Amin.....


Hari tu ada keluar lendir.
Pastu perut keras.
Rasa macam seronok je, nak bersalin.
Tapi, pastu takde pape dah.
Hahaha!
Sakit macam senggugut, sakit pinggang.. Semua masih under control.
Takde sakit yang tetiba buat aku bertukar jadi hulk.
Bersabar, bertabah...


Kena positif.
Semua kerja Allah.
Jangan tanya bila aku nak bersalin.
Aku pun taktahu.




No comments:

.