img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, June 25, 2015

Ke Nilai.

Ni bila eh, 2 minggu lepas kot? Konon konon biarlah lepas 37minggu baru bersalin. Pastu adik aku lak nak daftar poli kan. Gigih la nak ikut. So, kita doa doa, biarla lepas lagi seminggu. Hahaha! Tapi ni sekarang, tinggal esok je lagi. Sehari je lagiii, belum bersalin. Aduii. Takpela.. Lekluuu. 



Gemuk kan? Haha. bukan niat nak pakai baju ketat. Tapi aku memang takde bajuuuu dah yang muat. Pakai la baju apa pun, tetap aje nampak perut.


Anak dara yang kejap pakai tudung kejap bukak. Dah kenapa?? Haha. Panas kot.

Adik aku yang baju putih tu..



Adik aku sedey je dapat poli. Haha. Dahnya result tak gempak. Pastu dia taknak mintak uitm.
U yang jauh-jauh pun taknak. Susah lah kan? masuk private boley la..


Tapi ni pun kira okay la dapat poli nilai. Cuma iyela, bukan kat bandar nilai. Ni kat area enstek sana tu.. tempat agak terpencil. Huhu. Dahla sem 1 tak boleh bawak kenderaan kan. Agak sumbek la gak.. Nak keluar beli barang apa semua. Takpe, nanti sem2, okayla dah. Dah boleh bawak kenderaan.


Petang tu sampai rumah dalam 3lebey. Memang penat la. Sebab kitorang keluar awal kot. Ayah aku pukul 6lebey dah ketuk pintu rumah. HAHAHA! Macam la nak menghantar belajar kat batu pahat sana. Nilai je kot? 40minit dah sampai.  Tapi iyela, sampai awal, boleh settle awal. Petang tu nak hantar adik aku yang sorang lagi balik asrama pulak.


Tapi petang tu takdela aku ikut pun. Ayra je ikut makayah aku hantar adik lagi sorang. Aku kat rumah ilek ilek. Hihi. Makbuyonng kan?



Ni adik lagi sorang, form1

Family aku ni jela. Kecik je. Adik beradik 3.
Aku sorang perempuan. Kakak paling tua.
Nasib la dapat suami yang okay je.
Buat nya yang jenis dah kahwin tak boleh lepak rumah makayah aku. Mampus. Sian makayah aku. Hihihi.
Tapi alhamdulilah, Wan okay. Dia boleh masuk dengan family aku. Dengan pakcik2 aku semua.
Dia sampai dah boleh la jugak cakap Banjar sikit sikit. Hahahaha.. Tapi kalau kita cakap yang deep deep sikit, dia still blur la jugak. Tapi sokay je, ada niat nak belajar kan?





.