img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, February 15, 2016

Naik Cable Car.

Akhirnya, tertunai gak hasrat nak bawak Ayra naik cable car.
Ingatkan Ayra takut, tapi dia tak. Enjoy je. Aku ni ha yang penakut. Seram pulak kita.
Rasa macam lamanya dalam cable car tu. Hahaha.

Takde orang pun. Lengang. Pergi hari biasa.

Tiket berapa tah, tapi takde la mahal.

Tapi tula, hari kitorang pergi tu, adik demam. Demam nak buat peel. Beralih bulan.
Berapa kali ntah dia muntah. Dengan aku aku sekali bau muntah. Dahla dengan takde stroller nya.
Bayangkan tawaf Genting sambil mendukung budak 8kg ni? Dengan dia yang demam nak merap je.
Nasib baikla kawan aku jenis mesra budak. Adik ok dengan dia siap tido2. Hihi. Tapi esoknya dia pun cakap kat aku tangah dia lenguh. Hahaha.. Adik ni lain macam sikit, dengan orang yang dia tak biasa memang dia taknak. Lagi lagi demam. Lagila ya ampun.. kena sabar kuasa 40.




Selpie jela. Sementara tunggu kawan aku solat. Macam ni la.. berdukung je. Tak sihat. Memula ingatkan biasa biasa je. Tapi pastu badan panas gila. Sampai pipi merah-merah. 4hari gakla dia buat peel yang menguji kesabaran. Malam memang tak tido. Sebab taknak minum susu. Taknak makan. Nak tumbuh gigi barangkali. Tapi takde pun. Hahaha. Sakit tekak kot. Ntahla. Now dah okay. Dah cheeky baby balik.



Kitorang kat atas kejap je. Pergi pagi. Petang dah turun. Ala. Dekat je pun kan. Tunggula nanti bila dah siap semua baru naik balik. Hari tu just jalan2 indoor je. Makan. Jalan2. Pastu turun.

.