img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, March 16, 2016

Menggeramkan.



Takla gigih nak snap betul betul. Malu orang tengok. Curi curi snap je. Hahaha.
Tapi, serius la baju baju budak ni mengeramkan kan? Tak dapat beli, tengok pun jadila. Terapi. Hahaha.. Boleh dah kot nak beli sikit sikit untuk raya.. Hihi.


Sekarang kat bahagian kids tu, tengah offer brand kiko & trudy teddy. Dress budak kalau sesaje beli, memang harga tah pape, baiklah kita beli kain dan jahit sendiri. Ecewahhh mentang mentang ada mesin jahit baru sekarang ni. Huahua. Aku kan sekarang dah jadi pengunjung tetap sogo :p sekian melaporkan. Gitu. Hasa, kat lg, tengah sales handbag. Kihkihkih. Sawan la semua nya. Hari tu dengan aku terjebak beli cadar sebab happy hour. Hoi makcik sangat perangai sekarang ni. Kahkah!


Baru 9suku, dan aku sangat teramat mengantukkk. Rindu anak anak jugak ni. Kekekekekeke mengada kan. Hari ni heavy breakfast like a kingkong :p ni baru brekpes, lunch taktahu lagi. Rasanya lunch nak tidur je.. Kepala peninggggg pun ada ni, cuaca sekarang ni panassss. Okayla, nak pura pura buat kerja. Heii, aku sendiri macam tak boleh nak percaya apa aku buat sekarang ni. Hahahaha! Boleh tak bayangkan orang gile macam aku jadi psikologist? Hahahahahahahaha.. Tapi itulah.ada yang nak berkongsi rasa dengan aku tak? :p belum grad ni, kita tak cas mahal mahal pun. Masalah sendiri pun separuh nyawa nak handle.. Takpe, perlahan lahan. 





.