img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, July 27, 2016

Hari ahad.

Hari ahad rilek rilek je.
Tengah hari masak nasi goreng. Makan.
Haha. Pemalas camtula. Eh bukan. Bukan pemalas. Barang basah takde. So kita masak apa adanya ajelah eh. Lagipun tengahari tu takde air kejap. Tapi sampai ke hari ni air still kuning. Huh.

Kakak tak tukar baju dr mlm tu. Adik je dh mandi dan wangi

Petang lepas zohor ikut makayah aku pergi sekolah adik aku. Kat rawang je pun. Boring dok rumah. I is kenot terperap hari2. Nanti mulalah nak carik gaduh dgn pondan tua. Kalau aku start carik pasal dgn pondan tua tu.. nanti kawan aku ckp u rindu dia kan sbnrnya? Hahaahah. Harusla.. bff kan. Kahkah! Tak baiknya aku kutuk dia. Tp tula ikenotbrain ah dia perasan dia cun padahal tak. Hahahaahah.. hoi nurul kalau satu hari nanti dia berubah kau siapa nak gelakkan dia skrg. Tp dia dh buang kote. Kalau berubah cmne eh? Sambung balik? Ok dh tutup cite. Aib aib.

Hp aku tkde app edit gambar. Ni semua muka ori. Tak cantik tp tkperlu nak palsu. Ada tu muka berkerak edit terus flawless. Fake. Eh ada yang terasa ke? Kehkeh

Singgah tesco rawang kejap. Ada la dua pelakon tu. Aku kenal yg girl je. Sweet. Yg laki taktahu nama. Hehehe. Tengah promosi cite chichi dan chacha. Ayra tak tengok cite tu. So dia tak berminat nak joget2. 

Cici dan caca?

Muka mengantukk
Kat sekolah adik aku tu bersepah pokok rambutan. Tengah berbuah. Bestla. Semua lekang2. Sedap dan manis. Sy suka.. hihihi

Hei Adyra!

Ayra melayan perasaan main longkang pun jadilaa

Ibu dua anak

Malam lak.. bawak anak2 pergi dewan area rumah ni. Ada buat openhouse pas. Pergi dgn jiran2. Kawasan ni kan pas yg punya. Hihi. 
Tapi foods semua tak best. Tak banyak choice. Kira tak meriah la. Haha..

Luckydraw pun tak dapat. Cess. Tak bertuah sungguh. Tapi apa2 pun alhamdulilah kenyangg. Syukur ada makanan. 


Dia tak behave mcm ni punnnn. Pakai baju raya kakak masa umur berapa bulan tah. 1st raya Ayra.

Kakak suka kueyteow

Adyra azzahra

Ayra batrisyia

Dapat duit raya rm4 sorang. Hihi

Setel hari ahad.
Hari ni dah rabu.
Kabali belum tengok lagi. Hahaha..
Sekejap je seminggu.
Taklama lagi nak masuk class balik. Final sem! Thesis!! Yuran belum bayar. Hoi siapa nak sponsor duit yuran ni.. :p 

.