img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, July 25, 2016

Pakcik2 datang & makan.

Hari sabtu paklong aku dtg umah. Pukul 9.30am dah sampai. Awal gila. Hahahahaha!
Taknak jem katanya. Padahal dari hulu langat ke selayang je pun. 

So menu nya kueyteow goreng ajelah. Takde gambar sbb pagi sangat. Haha. Adyra je yang wangi. Lelain semua tak mandi. 


Tunggu tetamu kat pintu

Petang pulak ucu i datang. Lastweek datang beraya. Ni datang sesaje. Hehehe. Time ni hujan lebat. Kita makan kopok lekor ajelah. Tuan rumah pemalas. Bahahaha..

Adyra dan atokcu. Atok muda? Beza dgn aku 9tahun.

Malam lepas maghrib camtu.. pakcik aku dari banting lak sampai. Plan nya nak makan steamboat. Tapi nak dekat2 je. So ke bbs jela. Maharaja steamboat tu. Sekangkang kera je dari rumah.

Tapi kat rumah kita jamu mee goreng dulu. Habis licin. Wahaha sedap aku masak :p pukul 10pm camtu kita gerak makan.





Hari tu ramai review maharaja steamboat ni kan? Dah nama review berbayar.. mestila best2 je kan hehe.

Jujur dari aku.. tak best sangat. Sebab tak fresh. Tak variety. Kuah tomyam pun tak menarik. Tapi bolehlaaaa. Harga pun tak mahal. Malam tu kitorg ber7 dewasa baru 200lebih. Kanak kanak foc. Sekadar nak makan tu bolehlaaaa.. takdela wowww.

Budak ni kalau kena bayar rugi. Dia tak makan apa2 pun. Heh! 

Makan buah jela dikk..

Setel makan dalam 11lebih camtu gerak rumah paklang aku lak. Gila mengantok sebenarnya. Aku dah g lastweek kan. Tp ni mcm meneman org yg belum beraya la. Pakcik aku dari banting tu belum. So layankan ajelaa. Borak2 apa semua. Sampai rumah pukul berapa tah. Semua terbongkang jela pastu. Penatt.

Habis sehari hari sabtu. 


.